Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

هدایای تبلیغاتی پزشکی

یکی از بهترین و موثرترین تبلیغات در دنیا، هدایای تبلیغاتی است که هزینه های خیلی زیادی هم برای آن صرف می شود. یکی از مخاطبین اصلی این هدایا، پزشکان می باشند. هدایای تبلیغاتی پزشکی یکی از بهترین راه ها برای ارتباط گرفتن با پزشکان است. شرکت های دارویی برای فروش و معرفی محصولات خود به پزشکان باید پیشکشی به آن ها هدیه دهند تا فرصت این را داشته باشند که محصولات خود را به آن ها معرفی کنند.

برای پزشکان چه هدیه ای تهیه کنیم؟

پزشکان افرادی تحصیل کرده هستند که زحمات زیادی در این حیطه متحمل شده اند و سلامت جامعه را بر دوش می کشند. زمانی که بحث هدیه پیش کشیده می شود باید این مساله که هر هدیه ای باید برازنده فردی که هدیه می گیرد باشد. پزشکان جزو افرادی هستند که باید هدایای نسبتا لوکس و لاکچری به آن ها هدیه داد.

هدایای تبلیغاتی پزشکی

هدیه تبلیغاتی خاص

یکی از بهترین هدیه ها به پزشکان که یک هدیه تبلیغاتی خاص می باشد دستگاه اکسی باکس است. این دستگاه کوچک و قابل حمل به راحتی ویروس ها و باکتری های هوا را از بین می برد و هوا را تصفیه می کند. دستگاه اکسی باکس از تکنولوژی فرانسه بهره می برد و یکی از بهترین هدایا برای پزشکان می باشد.

اکسی باکس

تراول ماگ

تراول ماگ فلزی

ماگ های مسافرتی یکی از لوکس ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی می باشد. با توجه به اینکه ماگ ها در همه جا (داخل خودرو، پارک، مطب) کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند یکی از پر مصرف ترین وسایل شخصی تبدیل شده اند. خرید تراول ماگ تبلیغاتی به عنوان هدیه برای پزشکان می تواند یکی از گزینه های اصلی مطرح شود.

فلاسک تبلیغاتی

فلاسک درجه دار تبلیغاتی

فلاسک وسیله ای است که گرما و سرما را داخل خود حفظ می کند. نوشیدن مرتب مایعات یکی از بهترین راه های جذب مایعات بدن است. فلاسک یکی از وسایل بادوام و با عمر طولانی است که یکی از نیازهای ما برای نوشیدن مایعات در محیط های مختلف را برطرف می کند. چاپ لوگوی اختصاصی روی فلاسک تبلیغاتی باعث یادآوری برند شما نزد پزشکان خواهد شد.

لیست قیمت هدایای تبلیغاتی

ماگ هیتردار

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که می توانید از صفحه لیست قیمت هدایای تبلیغاتی انواع آن ها را به همراه قیمت آن ها مشاهده فرمایید. اقلام تبلیغاتی گوناگونی با توجه به بودجه و کمپین تبلیغاتی شما موجود می باشد که با چاپ لوگوی اختصاصی خودتان قابل سفارش می باشد.

فهرست موضوعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *