Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

قیمت هدایای تبلیغاتی

امروزه تبلیغات بخش اصلی بازاریابی و فروش می باشد. اگر چنانچه شما تبلیغات نداشته باشید پس مطمئن باشید که دیده نخواهید شد. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های تاثیر گذار تبیلغات می باشد که امروزه استفاده زیادی از آن در تبلیغات می شود. قیمت هدایای تبلیغاتی هم با توجه به تنوع این هدایا بسیار متفاوت هستند یعنی شما از کالاهای لوکس تا کالاهای ارزان را می توانید به عنوان هدایا استفاده کنید.

در ادامه ما کالاها و هدایای تبلیغاتی را با توجه به قیمت آن ها دسته بندی کرده ایم که می توانید آن ها را مشاهده کنید. برای مشاهده انواع هدایا مقاله هدایای تبلیغاتی را مشاهده فرمایید.

فلاسک تبلیغاتی

اگر به دنبال کالایی با طول عمر بالا برای اهداف تبلیغاتی خود هستید، فلاسک تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.
فلاسک درجه دار

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکر بزرگ

اسپیکرها جزو کالاهایی قابل حمل و مسافرتی هستند که قابلیت زیادی در هدیه دادن و هدایای تبلیغاتی دارد. بنابراین اسپیکر تبلیغاتی جزو هدایای ارزنده محسوب می‌شود.

تراول ماگ

تراول ماگ کافی

ماگ و لیوان های تبلیغاتی جزو محصولاتی هستند که همواره خریداران هدایای تبلیغاتی از این محصول استفاده می کنند. ماگ و تراول ماگ تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و در نتیجه برای سلایق مختلف موجود هستند.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

خودکارها جزو هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت تقسیم بندی می شوند که با توجه به اهداف تبلیغاتی شما می تواند تاثیر بسزایی در تبلیغات شما داشته باشد.

هدیه تبلیغاتی خاص

اکسی باکس

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی که فوق العاده تاثیر بسزایی در هدایای تبلیغاتی و برندینگ داشته است دستگاه تصفیه هوای اکسی باکس می باشد. این دستگاه کوچک و قابل حمل به راحتی داخل خودرو و یا اتاق قرار می گیرد و ظرف مدت کوتاهی آن محیط را از آلاینده ها و ویروس ها پاک می نماید. قدرت این دستگاه کوچک به حدی است که حتی تمامی بوهای بد را نیز از محیط حذف می کند.

پاوربانک پاسپورتی

پاوربانک پاسپورتی

پاوربانک پاسپورتی یک ست کامل و کاربردی است که ارزش بسیار بالایی برای هدایای تبلیغاتی دارد. این پاور بانک تبلیغاتی دارای موارد زیر می باشد:

  • پاور بانک 8000 میلی آمپر
  • فلش 16 گیگ
  • کیف پول
  • 3 مدل پورت شارژر

ابزارهای تبلیغاتی کاربردی

ست مانیکور 9 تیکه تبلیغاتی

ابزارها جزو اقلامی هستند که همواره کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرند. هدیه دادن ابزارهای کاربردی، مانند ست مانیکور تبلیغاتی باعث می شود یکی از اصلی ترین نیازهای مخاطبان برطرف گردد.

قیمت هدایای تبلیغاتی رومیزی و ارزان

چراغ مطالعه تبلیغاتی

هدایای رومیزی تبلیغاتی جزو اقلامی هستند که قیمت نسبتا مناسبی نیز دارند. خرید این اقلام با توجه به مخاطبینی که جزو کارمندان و یا مدیران می باشند و کارشان پشت میز نشیینی می باشد یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

فهرست موضوعات

2 پاسخ

  1. من سفارش 150 تا تراول ماگ نی دار داشتم قیمت با چاپ لوگو هستش؟

    1. سلام در خدمتتون هستیم می توانید به راحتی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و سفارش محصول دهید. قیمت ها بدون چاپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *