Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

منشی، از مهمترین مخاطبین هدایای تبلیغاتی

منشی در لغت نامه دهخدا به معنی ایجاد کننده، ابداع کننده و بوجود آورنده معنی شده است. اما در کسب و کار روزمره منشی فردی است که توسط شخص یا سازمانی استخدام می شود که وظیفه تنظیم برنامه روزانه، نامه نگاری، تایپ و کارهای کامپیوتری انجام دهد. مهمترین کار و وظیفه منشی ها ارتباط با همه کارکنان شرکت ها می باشد به همین جهت اکثر منشی ها باید بیان قوی و مجاب کننده داشته باشند. به همین جهت است که یک منشی جزو اصلی ترین ارکان یک شرکت می باشد و اگر هدیه ای به منشی یک شرکت دهید موثرترین هدیه تبلیغاتی را داشته اید و در حقیقت به کل شرکت هدیه داده اید.

منشی

منشی ها خط مقدم تبلیغات

برای داشتن تبلیغات موثر فردی که به آن هدیه داده می شود بسیار اهمیت دارد. منشی ها خط مقدم برای ورود به داخل یک شرکت و یا سازمان هستند. یکی از بهترین راه های تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان است که با توجه به استفاده یک فرد از محصول و رضایت او شروع به تعریف کردن از محصول و برند مورد نظر می کند. منشی ها یکی از بهترین تبلیغ کننده های دهان به دهان هستند که چون این تبلیغات تاثیر بسیار مثبتی در شناخته شدن برند دارد منشی ها هم بدین سبب تاثییر بسیار بالایی در این زمینه می توانند داشته باشند.

دلایل اینکه منشی ها بهترین فرد برای مخاطبین هدایای تبلیغاتی هستند:

  • با اکثر کارکنان ارتباط دارند
  •  قدرت بیان بالایی دارند
  •  توانایی اقناع کردن دیگران را دارند
  • برای اکثر موارد به دیگران مشاوره و راهنمایی می دهند
  • ارتباط مستقیم با مدیر مجموعه و شرکت را دارند

هدیه تبلیغاتی موثر چیست؟

برای هدیه دادن باید دنبال هدیه ای باشیم که با کمترین هزینه بیشترین کارایی را نسبت به هدف ما داشته باشد. هدیه یا کالایی که کاربردی باشد و همواره مورد استفاده قرار بگیرد و یا همواره مقابل چشم فرد قرار بگیرد. ظاهر زیبای و کاربردی بودن از اصلی ترین عوامل برای انتخاب هدیه تبلیغاتی باشد.

هدیه تبلیغاتی

ماگ و لیوان

ماگ و لیوان یکی از پرکاربردترین وسایل برای هر فرد است با این وجود همواره داشتن یک لیوان و یا ماگ در کنار میز یک منشی جزو لوازم ضروری محسوب می شود. ماگ تبلیغاتی تنوع مختلفی دارد از مدل های سرامیکی و طرح دارد گرفته تا ماگ های مسافرتی و تراول ماگ که قابلیت حفظ گرما و سرما را نیز دارند.

هدیه های رومیزی

هدایای رومیزی تبلیغاتی جزء کالاهایی هستند که مخاطبین خاص خودشان را دارند. هدیه هایی که بیشتر برای افراد پشت میز نشین انتخاب می شوند. این هدیه ها مانند جاموبایلی، زیر لیوانی و یا جا خودکاری می تواند نیازهای هر فرد پشت میزی را تامین کند. تبلیغات روی این گونه هدایا به دلیل استفاده طولانی مدت از این وسایل همواره توصیه می شود.

سررسید

برای منشی های پزشکان، آرایشگاه ها و مراکزی که در آن منشی ها برای نوشتن برنامه روزانه از سررسید استفاده می کنند، دادن سررسید تبلیغاتی می تواند بهترین گزینه باشد که به گرمی از آن استقبال می شود. سررسید ها با توجه به اندازه و جنس جلد تنوع مختلفی دارند که می توانید هر کدام را بسته به نیاز و مخاطبین خود انتخاب کنید. سررسید های پرطرفدار شامل سررسید اروپایی، قطعی وزیری می باشد.

فهرست موضوعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *