Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

تأثیر هدایای تبلیغاتی خاص در رساندن پیام برند شما و معرفی یک هدیه جذاب و خاص!

امروزه با پیشرفت شگرف برندها در مبحث تبلیغات، رقابت بی سابقه ای در جذب و اعتماد سازی نسبت به مشتریان در هر صنف شکل گرفته است. همین رقابت باعث افزایش تنوع هدایای تبلیغاتی در این موضوع شده است که کار انتخاب را برای برندها آسان ساخته است. تنوع این هدایا از هدایای تبلیغاتی ارزان تا نوع هدایای تبلیغاتی خاص آن می باشد که بیشتر در جهت اهدا به مدیران و مشتریان خاص استفاده می شود. اما بی شک تأثیری که برخی هدایای خاص در القای برند شما در ذهن مشتریان دارد، یک نگاه جدا بوده و بد نیست بدانید که هدایای تبلیغاتی خاص می‌توانند تأثیر قابل توجهی در رضایت مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها داشته باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت :

  • ارزش افزوده: هدایای تبلیغاتی خاص، مانند فلش تبلیغاتی می‌توانند به مشتریان ارزش اضافی ارائه دهند. با ارائه یک هدیه منحصر به فرد و مفید، مشتریان احساس می‌کنند که بیشتر از یک معامله‌گر معمولی برای آن‌ها اهمیت قائل هستید. این ارزش افزوده می‌تواند رضایت مشتری را بهبود بخشد.
  • حفظ و تقویت رابطه: هدایای تبلیغاتی خاص می‌توانند به شکل عملی نقش حفظ و تقویت رابطه با مشتریان را داشته باشند. با ارسال هدایا در مناسبت‌های خاص مانند تولد، سالگرد یا در فصل‌های تعطیلات، رابطه شما با مشتریان تقویت می‌شود و آن‌ها احساس وفاداری بیشتری به شما خواهند داشت.
  • افزایش وفاداری: هدایای تبلیغاتی خاص می‌توانند به شما کمک کنند تا وفاداری مشتریان را به کسب و کار خود افزایش دهید. با ارائه هدایای منحصر به فرد و کاربردی، مشتریان احساس می‌کنند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید و برای آن‌ها توجه می‌کنید. این احساس وفاداری بهبود رابطه شما با مشتریان را فراهم می‌کند و آن‌ها را به تکرار خرید و پشتیبانی از کسب و کار شما ترغیب می‌کند.
  • انتقال پیام برند: هدایای تبلیغاتی خاص می‌توانند به عنوان یک وسیله برای انتقال پیام برند عمل کنند. با لوگو، نام یا نشان تجاری شما بر روی هدایای تبلیغاتی، مشتریان با برند شما آشنا می‌شوند و در ذهن آن‌ها حک شده و یادآور برند شما خواهند بود. برای مثال، سررسید تبلیغاتی همواره جزو مواردی است که می‌تواند نام شما را در خاطره ها نگه دارد.

بطور خلاصه، هدایای تبلیغاتی خاص ممکن است بهبود رضایت مشتریان، حفظ و تقویت رابطه، افزایش وفاداری و انتقال پیام برند را در کسب و کار شما به همراه داشته باشند. حال در ادامه به معرفی یکی از محبوبترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی به نام اکسی باکس خواهیم پرداخت که بیشتر در راستای اهدا به مدیران برندها و یا مشتریان ویژه استفاده می شود. در ادامه با ما همراه باشید!

اکسی باکس چیست؟

امروزه کمتر نقطه ای در دنیا از آلودگی و دود ماشین و کارخانه ها در امان مانده است. همین امر زندگی انسان را نیز تحت پوشش خود قرار داده و عملاً زندگی سالم را دریغ کرده است. خیلی از مردم معتقدند اگر رژیم غذایی مناسبی داشته باشیم میتوانیم لایف استایل  خوبی برای خود رقم بزنیم. اما مشکل اینجاست که آلودگی هوا را نمیتوان با تغذیه و…. کنترل کرد! مقابله با آلودگی هوا؛ خود یک بررسی دقیق و رفع مشکل همیشگی را میطلبد که در این مقاله قصد داریم با معرفی دستگاهی به نام اکسی باکس، از شر این مشکل برای همیشه خلاص شویم. با ما همراه باشید!

اکسی باکس یک دستگاه تصفیه هوا می باشد که قابلیت تصفیه هوا را داشته و بدون صدا و قابل حمل است و فوق العاده مفید می باشد. بد نیست بدانید که دستگاه اکسی‌ باکس می‌تواند 99% گازها ، مواد آلرژی‌زا و ذرات معلق در هوا را کنترل کرده و هوای تازه و با طراوت اطراف شما ایجاد کند. در این روزها که بسیاری از ما درگیر داشتن یک لایف استایل مناسب و زندگی سالم هستیم، وجود این دستگاه می تواند همان چیزی که در ذهن ماست را رقم بزند. اُکسی باکس می‌تواند در پانزده دقیـقه فضای داخلی یک ماشیـن سواری و در حـدود دو سـاعت یک اتاق به مساحت بیست متر مکعب را از هر گونه آلاینده‌ی مضری پاک کند. لازم به ذکر است تمامی این امکانات با توان 2 وات در ساعت امکان پذیر شده است. این دستگاه بدون فیلتر کار کرده و به آسانی هوای اطراف شما را پاک میسازد. اکسی باکس در همه محیط‌های داخلی همچون خانه، ماشین، مترو، محل کار و هواپیما و هر محیط دیگر که نیاز به هوای پاک دارید قابل استفاده است. از جمله مزایای این دستگاه عبارتند از :

  1. کاهش آلاینده‌ها: فناوری بکار رفته در این دستگاه، باعث خلاص شدن از شر ذرات مضر در هوا و آلودگی می شود که فناوری این دستگاه تصفیه کننده هوا دارای تکنولوژی Ionizer و Photocatalysis بوده و میتواند ذرات معلق، بوهای ارگانیک و شیمیایی و حتی ویروس‌ها باکتری‌ها و… را نابود ساخته و مفید باشد.
  2. از بین برنده ذرات آلاینده: اکسی باکس با استفاده از فناوری یونیزر، باعث بهبود کیفیت هوا در فضاهای مختلف می شود و کارایی آن به این صورت است که ذرات دارای بار منفی به ذرات ریز آلاینده دارای بار مثبت چسبیده و آنها را سنگین کرده و در نتیجه باعث سقوط و معلق نماندن این ذرات در هوای اطراف ما می شوند و مانع از حمله این آلاینده ها به ریه و غشای مخاطی می شوند .
  3. قابلیت حمل ونقل: این دستگاه بسیار سبک و قابل حمل است و بخاطر داشتن پورت USB به راحتی می‌توانید آن را به هرجا که خواستید منتقل نمایید. این دستگاه همچنین مصرف برق کمی دارد.
  4. عدم نیاز به تعویض فیلتر: دستگاه تصفیه هوای اکسی باکس، بر خلاف دستگاه های تصفیه هوای موجود در بازار نیازی به تعویض فیلتر ندارد و از این بابت هزینه ای برای کاربر ندارد.

ویژگی اکسی باکس

دستگاه اکسی باکس، علاوه بر ویژگی های تصفیه هوای آلوده و حتی رفع بوی بد در منزل و قابل حمل بودن و…، همچنین دارای صدای بسیار پایین است که در هنگام فعالیت، صدایی کمتر از 30 دسیبل (Db) را منتشر می کند که یکی از ویژگیهای مهم این دستگاه است. این سطح صدا؛ بسیار کم و به سختی قابل شنیدن است و برای استراحت، خواب یا تمرکز مناسب است. مهمترین ویژگی که میتوان ذکر کرد، این است که این دستگاه می تواند به عنوان یک هدیه خاص نیز برای کادو دادن به فرد یا یک مدیر در نظر گرفته شود. اکسی باکس یکی از هدایای تبلیغاتی خاص بشمار می رود که نقش بسزایی در معرفی شخص شما یا برندتان در ذهن طرف مقابل خواهد داشت. فراموش نکنید که این هدیه دادن چندین جنبه مثبت برای این شرکت ها خواهد داشت. یکی از این جنبه های مثبت، ایجاد یادآوری در خریدار، نسبت شرکت و نمایش قدرت و توانمندی شرکت است. ترکیب این دو دلیل باعث خواهد شد تا فرد خریدار؛ دوباره از شرکت شما خرید نماید. این دستگاه به جهت ارائه به مشتریان خاص شرکت، بسیار پیشنهاد میشود!

امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید!

فهرست موضوعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *